Garść newsów

Nowy rok, kursy: „Piszemy grę RPG”, „Piszemy Platformówkę”, … .

Hej, na początku chciałbym życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.

Przed samym końcem roku zapytałem się na Was na fb [link dla niewtajemniczonych] o tym, czy chcielibyście połączony kurs z pisania platformówki i rpg, ale w dowolnej technologii.

Negatywnych głosów nie było, łapki w górę potraktuję jako pozytywny feedback, więc ostatecznie zdecyduję się na to rozwiązanie. Tak jak pisałem, całość rozpocząłbym raczej w okolicach lutego/marca. Technologia to na 90% Unity. Co do reszty to mam jedynie ogólny koncept, zachęcam do dzielenia się własnymi sugestiami, czy to w komentarzach poniżej, czy to na fb.

Wracając do „Pisania gry RPG”, to wiem że linki są nieaktywne, ale nie posiadam kopii zapasowej źródeł więc pozostaną martwe, co zdaje się nie mieć znaczenia w kontekście newsa powyżej.

Jeżeli chodzi o wiadomości to zachęcam do wysyłania mi ich główne przez fb, komentarze, ewentualnie PW na forum Pasji Informatyki, maila sprawdzam różnie ;)

Update: 18.07.2017

Nowa seria ma się dobrze i jest dostępna [tutaj] (to tak w gwoli ścisłości)

Btw ten sam los co pierwotny tutorial RPG podzieliła też seria live trainingów (a więc i pisanie Level Editora), powody te same: brak czasu, ciekawsze projekty do zrobienia, itd. ;)

Code ON!


  • Nekro Magic

    Nie lepiej by było robić to w unreal engine 4 i programować w c++? Osobiście zraziłem się do Unity kiedyś jak się za to zabierałem i ten program się od dawna kurzy na moim dysku nie używany. Moim zdaniem UE4 ma lepszy i bardziej przejrzysty interface. Podsumowując wolałbym zobaczyć to w Unreal’u

    • Wszystko zależy od tego czy będę miał czas i ochotę na naukę nowego silnika, szczególnie że gamedev nie należy do moich zainteresowań

  • Halinka Włodarczyk

    Cześć Szymon!!! Interesuje się informatyką od niedawna i natrafiłam na twoją stronę. Dziękuję Ci bo sprawiłeś, że to stało się moja pasja. Jak mogę cię poznać mój bohaterze? 😍 <3