podsumowanie-13-14

Podsumowanie Miesiąca #13 | #14

Podsumowanie stycznia i lutego.

Podsumowanie stycznia


Jeżeli zastanawialiście się kiedyś jak napisać [Generator Asteroid] (lub obiektów tego typu) albo macie znajomych, którzy pytają się Was o to [Jak używać Google], to zdecydowanie zachęcam do przeczytania tych artykułów.

Coś co pewnie większość moich czytelników już wie: poradnik „Piszemy grę w SFML’u” został uznany przeze mnie jako Obsolete, co oznacza, że mimo możliwości przeczytania go na blogu (kategoria [Obsolete]), to stracił wsparcie w postaci poprawy błędów, itp. (dokładnie co i jak opisałem w artykule: [Zamknięcie Piszemy grę w SFML’u]).

Z racji zamknięcia starego poradnika SFML pojawił się nowy: [Piszemy platformówkę 2D].

 

Podsumowanie lutego


W lutym pojawił się nowy „feature”, mianowicie [Sesje treningowe], które są projektem którym chciałbym się pobawić. Powrócił także stary gadżet, czyli Tablica ogłoszeń, teraz zatytułowana jako „Ogłoszenia”. Podobnie jak kiedyś na tablicy będę umieszczał małe ogłoszenia, np. o nadchodzących sesjach treningowych (powiadomienia tego typu wrzucam też na Twittera, ale nie na fb).

Jeżeli nigdy wcześniej nie zastanawialiście się jak dokładnie działają algorytmy [Min & Max] to zachęcam do poczytania.

Pojawiła się także nowa mini-seria artykułów luźno powiązanych z Inżynierią Wsteczną, czyli RElog, w pierwszym wpisie z tej serii zaprezentowałem prosty skrypt napisany w Pythonie: [Shellcode Formatter], jeżeli ktoś lubi tematy RE to w tym tygodniu (piątek) odbędzie się CTF [Boston Key Party].

Nie możemy też zapomnieć o najbardziej oczekiwanym artykule od długiego czasu, czyli: [Projektowanie gry] z serii Piszemy Platformówkę 2D.

Dzięki za kolejny miesiąc i do przeczytania w kolejnym.

Code ON!