SrcView – Bomberman (zapowiedź streamu)

Rzut okiem na kod Bombermana.

@up Zmiana terminu streamu

Hej! Chciałbym Was zaprosić na stream, który odbędzie się 3 sierpnia 7 sierpnia o godzinie 19:00 na [YouTube].

Na streamie pokrótce omówię kod źródłowy [Bombermana], a to z tej racji że zostałem o to poproszony oraz faktycznie jest kilka ciekawych fragmentów wartych wspomnienia, dodatkowego wyjaśnienia.

Mam zamiar skupić się na Animacjach oraz prawdopodobnie kolizji, jeżeli macie jakieś inne propozycje to zachęcam do pozostawienia ich w komentarzach.

Do zobaczenia na streamie,

Code ON!

@update

Postanowiłem dorzucić mały plan tego jak będzie wyglądał stream:

  1. Start: szkielet gry – ogólne omówienie jak co działa.
  2. Animacje – TextureAtlas oraz Animator.
  3. Kolizje – Level, PhysicalBody, PhysicsEngine, Ray.

@update

Zmiana daty na 7 sierpnia


  • Maciej Gwiżdż

    Hej, fajnie jakbyś przy okazji omówił szkielet całej gry. W twoich poradnikach znalazłem jak korzystać z pewnych klas w praktyce (kurs podstawowy), ale brakuje mi czegoś takiego, jak to wszystko poskładać w całość. Jak wygląda taki szkielet gry w praktyce, chyba że jest tu coś takiego tylko nie umiem znaleźć? W pisaniu gry RPG w 1 lekcji jest taki szkielet rozrysowany, ale bardzo chciałbym zobaczyć jak to wygląda w praktyce (okodowane) 🙂

    • Nie mogłeś bo nie ma schematu z prawdziwego zdarzenia, są jedynie jakieś notatki i szkice.

      Jasne, omówię pokrótce sam szkielet gry, dzięki za feedback