Infinite Space Invasion – aktualizacja [15.09.2014]

Witam Was w pierwszej aktualizacji Infinite Space Invasion. W tej aktualizacji doszło sporo nowości.

Cały changelog wypunktowanej formie jest poniżej, tutaj znajdziejsz przydatne informacje odnośnie nowości, które będą także zamieszczone w głównym poście tej gry.

Poziom trudności


Możesz zdecydować na jakim poziomie trudności chcesz grać poprzez wybranie odpowiedniego dla siebie w opcjach z Menu.

Easy

W tym poziomie trudności masz stosunkowo łatwo na początku rozgrywki. Zostajesz zaopatrzony w 1000 pocisków, a także została wzmocniona twoja osłona, która wytrzyma 10 uderzeń.

Zasoby na start:

  • Amunicja: 1000
  • Wytrzymałość osłon: 10

Medium

Jest to idealny poziom trudności dla osób, które lubią wyzwania, ale niezbyt duże, twój statek na start dostaje o połowę mniej zasobów niż w przypadku poziomu Easy.

Zasoby na start:

  • Amunicja: 500
  • Wytrzymałość osłon: 5

Hard

Jeżeli Medium jest dla ciebie zbyt małym wyzwaniem do spróbuj swoich sił na poziomie Hard, gdzie dostajesz minimalną ilość zasobów.

Zasoby na start:

  • Amunicja: 100
  • Wytrzymałość osłon: 3

Oprócz wyboru poziomu trudności istnieje także zmieniający się poziom trudności, który zwiększa częstotliwość spawnowania wrogich jednostek. ten feature jest niezależny od wybranego poziomu trudności.

Opcje


Jak można zauważyć zostały dodane do gry opcje, które umożliwiają nam włączenie lub wyłączenie muzyki i dźwięków. Opcje są dostępne z menu pod wyborem poziomu trudności.

 

Inne zmiany (cały changelog)


Changelog:

  • dodano poziomy trudności (informacje o poziomach trudności powyżej),
  • wprowadzono ograniczoną ilość amunicji (amunicję można zdobyć zestrzeliwując czerwone statki),
  • dodano ustawienia Audio,
  • dodano muzykę (The Rush) oraz dźwięki strzelania,
  • urozmaicono nieco szatę graficzną,
  • dodano sekcję Credits w Menu.

Poprawione błędy:

– poprawiono zmienianie się koloru tła,
– usunięto odbijanie gracza po zderzeniu z innym statkiem lub pociskiem,
– usunięto błąd, który powodował zmienianie się toru lotu pocisku gracza,
– usunięto spowolnienie gracza przy leceniu do góry lub w dół gdy mimo, że nie mogliśmy już wyżej/niżej lecieć.

 

Planowane zmiany:

  • dodanie integracji z achievmentami i highscore gamejolt

download